"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Нұресіл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Нуресиль отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области" 

Біз әлеум. желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жаратылыстану

23.10.2019

Пән: Жаратылыстану

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Рысдаулетова Нурия Мейірбековна

Сынып: 4-сынып

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Сенің өлкеңде қандай жануарлар бар?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.2.2.6 Белгілі бір тіршілік ортасындағы қоректік тізбектің моделін құрастыру;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Көптеген оқушылар: Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

Кейбір оқушылар: Жануарлардың тіршілік ортасындағы жағдайлардың, адамның іс-әрекетінің жануарлардың санының азаюына әсер ететінін біледі.

Бағалау критерийлері

  • Оқушылар жануарлардың өсімдікқоректі және жыртқыш болатынын, қоректік тізбек және оның әр буыны сақталуының маңызын түсінеді.

  • Тұрғылықты жердегі жануарлар туралы көп білуге ынталанады. Жануарлардың табиғаттағы орнын түсінеді және оларды сақтаудың жолы мен амалдары туралы біледі.

Тілдік мақсаттар

Оқытудың тілдік мақсаты Пәндік лексика және терминология Диалог/жазу үшін пайдалы фразалар сериясы

Оқушылар

-өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығын атайды;

-өз өлкесіндегі өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды сипаттайды;

-қоректің тізбектің құрылымын сипаттайды;

-жануарларды қорғаудағы ұлттық саябақтар мен қорықтарды құрудың рөлі туралы әңгімелейді.

Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлар,

қорек тізбегі, құрылым, қорық, Ұлттық саябақ, қорғау.

Талқылау үшін сұрақтар:

Өсімдікқоректі және жыртқыш жануарлардың айырмашылығы қандай?

Қандай өсімдікқоректі және жыртқыш жануарларды білесің? Олар туралы не айта аласың?

Жазуға арналған тапсырмалар:

Өздерің тұратын жердегі жануарларды сипатта.

Оларды түрлі белгісі бойынша топтарға жікте.

Құндылықтарды дарыту

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Математика, дүниетану, әдебиеттік оқу, көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Бастапқы білім

 

Жануарлар мен өсімдіктердің өзара байланысы туралы біледі, жануарлардың өзара қарым-қатынас түрлерін сипаттайды, оларды түрлі белгілері бойынша топтарға жіктей алады. Түрлі жануарлар қалай қоректенетінін біледі, өз өлкесіндегі мекен ететін жануарларды біледі.

Сабақтың барысы

Сабақтың

жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық ахуал

Жаңа топ құру

-Балалар,айналамызда көңіл күйі көтеріңкі жақсы адамдардың болғанын бәріміз ұнатамыз.Ендеше бір бірімізге қолдарымыздағы тілек жазылған гүлдерді сыйлап,суға саламыз.ашылған гүлдердегі тілектерді оқимыз.

Топтарға бөлу.

Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі түстегі алмаларды қоямыз, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір-бірін тауып, бір топ құрайды

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

  • Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда)

  • «Миға шабуыл» стратегиясы

«Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын.

-Қоректік тізбектің алғашқы буынына не жатады?Бұл топты не деп атаймыз?

-Екінші буынына не жатады?Бұл топтағылар немен қоректенеді?

-Үшінші буынына қандай жануарларды жатқызамыз?Бұл топтағы жануарларды не деп атаймыз?

-Осы үш буыннан қандай қоректік тізбек пайда болды?

Өсімдік –өсімдікқоректілер- жыртқыштар

Осыған мысал келтіріңдер

 

Картадан анықта Картаны пайдаланып, еліміздің қай өңірінде қандай жануарлар мекендейтінін анықта. Өз өлкеңде қандай жануарлар тіршілік етеді?

 

 

 

 

 

 

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.

 

Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

 

Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмала

ры

Сабақтың ортасы

Кітаппен жұмыс

Мәтінді оқып шығу

Мекен ететін ортасына қарай топтарға бөлу

Топтық жұмыс

 

 

Дескрипторы:

өз өлкеңнің жануарларын топтарға жіктеп үйренеді.

Таныстырылым дайында Өз өлкеңді мекендейтін бір жануар туралы таныстырылым жаса. Ол үшін қандай ақпарат

пайдаланасың? Сурет, сызба немесе сипаттама қолдан.

 

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

 

 

 

 

 

 

 

Белсенді оқу тапсырма

лары.

 

 

 

 

Сергіту сәті

Сергіту сәті «Достарым»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сергіту сәтін жасайды.

Сабақтың соңы

Жаңа білім мен тәжірибені қолдану

Білімді бекіту: Өтілген тақырыпқа байланысты бірнеше сұрақтар қоямын. Түсінбеген сұрақтарына жауап беремін.

Ойтолғаныс

Рефлексия. Сөйлемді толықтыр:

Маған ... ұнады.

Мені ... таңғалдырды.

Мен ... болғым келеді.

Үй тапсырмасы: Ертегі мазмұны бойынша жоспар құрап жаз.

Рефлексия «Жұлдыздар шеруі» әдісі.

 

Түрлі түсті

суреттері бар

журналдар,

флипчарт, желім

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін кері байланыс«Жұлдыздар шеруі» әдісі тапсырмалары арқылы білдіре алады.

Қосымша ақпарат

 

Саралау. Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға

қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Дереккөздер: Кейбір оқушылар басқа сыныптастарына қарағанда анағұрлым

күрделі дереккөздермен жұмыс істей

алады.

 

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау парақтары

 

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен сабақжоспарымды орындап үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

 

 

Қорытынды бағалау

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не

білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?

1.

2.

 

Просмотров: 854


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст