"Ақмола облысы білім басқармасының Целиноград ауданы бойынша білім бөлімі Нұресіл ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Нуресиль отдела образования по Целиноградскому району управления образования Акмолинской области" 

Біз әлеум. желідеміз

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Құндылықтар шеңбері

29.10.2019

Пəн: Музыка

Мектеп: Нұресіл ауылы орта

   мектебі

 

 

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Смаилова Зульфия Жанбулатовна

 

 

Сынып: 4

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

 

Бөлім

2-бөлім. Құндылықтар

 

 

Сабақтың

 

 

 

тақырыбы

                 Құндылықтар шеңбері

 

 

Осы сабақта қол

4.1.1.1 – музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен əуеннің

 

жеткізілетін оқу

жанрын, көркемдік образдарын анықтау жəне салыстыру;

 

мақсаттары (оқу

4.1.2.1 – əн айту ережесін сақтай отырып, түрлі сипаттағы

 

бағдарламасына

 

екідауысты қарапайым элементтері бар əндерді орындау;

 

сілтеме)

 

4.3.1.1 – өз шығармашылық жұмысын көрсету жəне бағалай білу,

 

 

 

 

жұмысын жақсарту үшін ұсыныстар енгізу.

 

 

 

 

 

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:

 

 

 

құндылық ұғымы туралы түсінеді;

 

 

– Отан, отбасы, рəміздерге деген құрметті сезінеді;

 

 

– музыкалық шығармалар арқылы мейірімділік, сүйіспеншілік пен махаббат

 

 

ұғымдарын жеткізуге тырысады;

 

 

 

– күйдің мазмұнын, əннің сипатын, көркемдеуіш құралдарын анықтайды.

 

 

Көптеген оқушылар:

 

 

 

құндылық ұғымы туралы түсінеді;

 

 

– Отан, отбасы, рəміздерге деген құрметті сезінеді;

 

 

– музыкалық шығармалар арқылы мейірімділік, сүйіспеншілік пен махаббат

 

 

ұғымдарын жеткізеді;

 

 

 

– күйдің мазмұнын, əннің сипатын, көркемдеуіш құралдарын анықтайды жəне

 

 

сипаттайды.

 

 

 

Кейбір оқушылар:

 

 

 

құндылық ұғымы туралы түсінеді, сипаттайды;

 

 

– Отан, отбасы, рəміздерге деген құрметті сезінуде өз пікірін ортаға салады;

 

 

 

 

 

 

 

– музыкалық шығармалар арқылы мейірімділік, сүйіспеншілік пен махаббат

 

ұғымдарын жеткізе алады, мысалдар келтіреді;

 

– күйдің мазмұнын, əннің сипатын, көркемдеуіш құралдарын анықтайды,

 

талдайды.

Бағалау

Оқушылар мақсатқа жетті:

критерийлері

құндылық ұғымы туралы түсінеді;

 

– Отан, отбасы, рəміздерге деген құрметті сезінеді;

 

– музыкалық шығармалар арқылы мейірімділік, сүйіспеншілік пен махаббат

 

ұғымдарын жеткізуге тырысады;

 

– күйдің мазмұнын, əннің сипатын, көркемдеуіш құралдарын анықтайды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

 

  • тыңдалған шығарманы талдайды жəне мінездеме береді;

 

  • музыкалық шығарманың мазмұнын ашады жəне көңіл күйін көрсетеді;

 

  • музыкалық терминдерді шығарма барысында қолдана біледі.

 

Құндылықтарды            Музыканы тыңдау арқылы патриоттық сезімге тəрбиелеу

 

дарыту

Пəнаралық

Өзін-өзі тану. Дүниетану. Əдебиеттік оқу

 

 

 

 

 

байланыстар

 

 

 

 

 

 

Бастапқы білім

Туған өлкемді жырлаймын

 

 

 

 

 

 

Сабақ барысы

 

 

 

 

 

Сабақтың

Сабақтағы жоспарланған іс-əрекет

 

Ресурстар

жоспарланған

 

 

 

 

 

 

кезеңдері

 

 

 

 

 

 

Сабақтың басы

(МК, Ұ) 1-тапсырма. Талқылау.

 

Оқулық,

 

4-сынып оқушысының жалпы адами құндылықтар жөнінде

 

нота хрестоматиясы,

 

ұғымдық түсініктері бар. Оқулықтағы құндылық ұғымы

үн-бейне

 

жазушы А. Сейдімбектің «Əйел-Ана» ертегісінен үзінді

хрестоматия

 

оқу арқылы ой қозғауға негізделген.

 

 

 

 

 

 

Күншуақ елі Əйел-Ананың ақылымен аман қалыпты.

 

 

 

 

 

 

Толықтырылым мақсатында ойтүйін де жасалады.

 

 

 

 

 

 

«Əрбір ана үшін баласы қымбат, əрбір адам үшін Отаны

 

 

 

 

 

 

қымбат. Осындай адамға ғана тəн махаббат, сүйіспеншілік,

 

 

 

 

 

 

мейірімділік сезімдер құндылық деп аталады. Құндылық –

 

 

 

 

 

 

бұл ұғым, яғни қандай да бір нəрсенің мəнділігі,

 

 

 

 

 

 

маңыздылығы, қалаулылығы, қымбаттығы. Басты

 

 

 

 

 

 

құндылықтар: Отан, отбасы, ана тілі, рəміздер».

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

(МК, Ұ) 2-тапсырма. Музыка тыңдау жəне талқылау.

 

Оқулық,

 

«Көк тудың желбірегені» (өлеңін жазған: Алмас

 

нота хрестоматиясы,

 

Ахметбекұлы, əнін жазған: Ермұрат Зейітхан) əніне

үн-бейне

 

түсірілген бейнебаян негізінде құндылық ұғымын

хрестоматия,

 

талдауды жалғастырады. Бейнебаянда өте əсерлі,

 

«Көк тудың

 

патриоттық сезім тудыратын құндылықтарды балалар

 

желбірегені» əніне

 

өздері атап, пікірлерін ортаға салады. Сабақтың басында

 

түсірілген бейнебаян

 

қозғалған басты құндылықтар толықтай əн бейнебаянда

 

https://www.youtube.c

 

қамтылған.

 

om

 

 

 

(М) Мұғалім марш сипатына жақын жазылған музыкалық

 

ON2M

 

 

шығарманың кіріспесіндегі əуенде домбыра мен үрлемелі

 

 

 

 

 

 

аспаптар үйлесімділігін балаларға сезінуіне ықпал ете

 

 

 

 

 

 

білуі керек.

 

 

 

 

 

 

Əн тыңдалғаннан кейін оқулықта түйіндеме жасалынған

 

 

 

 

 

 

жəне Елбасымыздың сөздері келтірілген:

 

 

 

 

 

 

«Бұл дүниеде біздің бір ғана Отанымыз бар, ол – тəуелсіз

 

 

 

 

 

 

Қазақстан». (Нұрсұлтан Назарбаев)

 

 

 

 

 

 

3-тапсырма. Орындау.

 

 

 

 

 

 

Əн əуені есте тез сақталады. Үйрету барысында

 

 

 

 

 

 

қиындықтар келтірмейді. Мұнда да мəтіндегі басты

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

құндылықтар туралы ұғымдар назардан тыс қалмауы

 

 

керек.

Мысалы: «Таласқа түссе, жан мен ту, жан емес, маған керегі – Көк тудың желбірегені» деген өлең жолдары.

4-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.

(Т) Əн əуені нақты игерілгеннен кейін екі дауыста шағын үзінді беріледі (6 такт).

Сабақтың соңы

(МК, Ұ, Т) Бағалау.

 

 

Екі топ өз орындауларын таныстырады жəне бағалайды.

 

Мына сұрақтарға жауап беру:

 

 

– Екі дауыста орындау барысында қандай қиындықтарға

 

тап болдың?

 

 

 

Рефлексия

 

 

 

– Мен не білдім?

 

 

 

– Нені үйрендім?

 

 

 

– Қандай тапсырма қиындықтар туғызды?

 

 

– Қандай тапсырма жеңіл болды?

 

Саралау –

 

 

Бағалау –

Денсаулық жəне

Оқушыларға қалай көбірек

 

Оқушылардың материалды

қауіпсіздік техникасының

қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

 

меңгеру деңгейін қалай

сақталуы

Қабілеті жоғары оқушыларға

 

тексеруді жоспарлайсыз?

 

қандай міндет қоюды жоспарлап

 

 

 

отырсыз?

 

 

 

 

Қабілеті жоғары оқушыларға

 

Бақылау;

Денсаулық сақтау

композицияны орындау барысында

 

Бағалау өлшемдері мен

технологиялары

музыканың көркемдеуіш

 

дескрипторлар бойынша;

Сергіту сəттері мен белсенді

құралдарын анықтауға тапсырма

 

Əн орындау кезінде оқушылар

іс-əрекет түрлері

беруге болады.

 

 

бір-бірін өзара бағалайды.

 

Сабақ бойынша рефлексия

 

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін

Сабақтың мақсаты/оқу мақсаттары

 

пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанада берілген

дұрыс қойылған ба? Оқушылардың

 

сұрақтарға жауап беріңіз.

 

барлығы ОМ қол жеткізді ме?

 

 

 

Жеткізбесе, неліктен?

 

 

 

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді

 

 

 

ме?

 

 

 

 

Сабақтың уақыттық кезеңдері

 

 

 

сақталды ма?

 

 

 

 

Сабақ жоспарынан қандай

 

 

 

ауытқулар болды, неліктен?

 

 

 

Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз):

1.

2.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1.

2.

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Просмотров: 1621


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст